Sabrina the Teenage Witch välkomnar dig till den mörka sidan

Som liten var det en TV-serie jag verkligen ä l s k a d e Sabrina the Teenage Witch. För er som inte vet är TV-serien baserad på en tecknad seriefigur, vilken tillhör samma "serieuniversum" som Archie. Det vill säga, den serietidning som den för tillfälligt väldigt populära serien Riverdale är basera på. I och med Riverdales stigande popularitet håller man just nu på att skapa en ny tappning av Sabrina the Teenage Witch. Till skillnad från den familjevänliga Sabrina som jag växte upp med kommer den nya versionen baseras på skräckserietidningen Chilling Adventures of Sabrina. Som ett fan av skräck låter den nya och mörka versionen av tonårshäxan extremt lovande. Förhoppningsvis kommer Chilling Adventures... vara snäppet vassare och läskigare än Riverdale!
Netflix, Nyheter, TV-serier | Netflix, Senaste nytt, TV-serier | |
#1 - - Emelie:

Jätte taggad! Älskade som du Sabrina när jag var liten. Måste dock kolla ikapp Riverdale då, antar jag, då de ska existera i samma universum!

Svar: Jag hoppas verkligen att de knyter samman den nya Sabrina-serien med Riverdale! Skulle vara en kul twist!
Elvira

Upp